شروع به کار فروش یادگیرنده من - آموزش فروش

Wiki Article

خبر خوب این که اگر اعتماد و صمیمیت کافی ایجاد کنید، نیازها را به‌ دقت تشخیص دهید، یک ارائه منفعت‌محور شفاف تدارک ببینید و به تمامی اعتراضات مشتری احتمالی پاسخ دهید، فروش خود‌به‌خود به‌ سوی قطعی‌ شدن پیش می‌رود.

عصری نو به منظـور ارائـه سطـح سرویس مطلوب به مشتریان ، پـیـشرو در حوزه فنـاوری اطـلاعـات از سـال ۱۳۸۲ شروع به فعـالـیـت نمـوده است . عصری نو با استعانت از تـوان فـنـی بالا بر پایه ساختـار مـدیـریـتـی کـارآمـد و با تکیه بر دانـش فنی و تـجـربـیـات کـارشنـاسـان و متخصصین مجرب خـود توانسته با تمامی قدرت و هم راستا با تکنولوژی واستاندارد روز دنیا فعالیت نماید و دراین زمینه به لطف خداوند و اعتماد مشتریان گرامی موفقیتهای چشم گیری بدست آورد.

آرزو میکنم که سعادت حضور دوباره در این دوره هارو داشته باشم.

تفاوتی نمی‌کند که فروش به‌صورت حضوری باشد یا آنلاین، در هر دو حالت فروشنده با ایجاد ارتباط با مشتری، توانایی مجاب کردن او را برای خرید به‌دست خواهد آورد.

با استفاده از این دوره آموزشی مؤثر، می توانید تکنیک های مورد نیاز برای تبدیل شدن به فروشنده قدرتمند و مدیر فروشی با قدرت فروش بالا را بیاموزید.

این کار بسیار کار آسانی و البته مهمی است اما در کسب درآمد نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خانم های که می خواهند کسب و کار فروش اینترنتی راه بیاندازند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود بعضی‌ها فروشنده‌ موفق و بهتری نسبت به سایرین باشند؟ درست است که داشتن تجربه و مهارت‌های فردی مهم است، اما نرخ تبدیل مدام سرنخ ها، نهایی کردن فروش و قرارگیری در رده‌ی بهترین فروشنده‌های شرکت (و یا منطقه)، چیزی بیشتر از مهارت و تجربه را می‌طلبد.

برعکس فروشنده های معمولی و ضعیف که در برخورد با مشتریان به یک شیوه برخورد کرده و برای همه یک نسخه پی پیچند. به عبارت دیگه یک نسخه آماده دارند و هر مشتری به آنها رجوع می کند نسخه را در اختیارش قرار می دهند که نتیجه خوب و مناسبی در پی نخواهد داشت.

وقتی از آن‌ها می‌پرسید: «اگر علاقه‌مند هستید، چرا آن‌ را امتحان نمی‌کنید؟» از شنیدن پاسخ: «حتما، چرا که نه؟» شگفت‌زده خواهید شد.

اما این موضوع را مد نظر قرار دهید که اگر کار فروش غیرحضوری شما بیشتر مبتنی بر تماس تلفنی (فروش تلفنی) است، پیشنهاد متخصصین این حوزه این است که پیش از مطالعه‌ی درس‌های افزایش فروش،‌ با اصول فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی از طریق مطالعه در این زمینه، آشنا شوید.

دوره فروش و بازاریابی ثروت آفرینان به درد چه کسانی می‌خورد؟ کلیک کنید

Report this wiki page